W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu:
Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres info@yuana.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny firmy. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klientowi przysługuje prawo sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza lub kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy sporządzić protokół w obecności dostawcy. Protokół musi być podpisany przez dostarczyciela przesyłki i może stanowić podstawę do zgłoszenia reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem poprzez wysłanie maila na adres: info@yuana.pl. Każdy Klient zostanie poinformowany o zasadach postępowania w jego indywidualnym przypadku.
W ciągu 14 dni od zgłoszenie reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@yuana.pl lub telefonicznie. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
W przypadku reklamacji :
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowolnego dowodu zakupu towaru. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres sklepu: info@yuana.pl. lub pisemną wysłaną na adres firmy JR Laboratorium Kosmetyczne
Gen. Józefa Bema 26/1, 56-420 Bierutów. - Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza lub kuriera lub przy odbiorze z paczkomatu. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości lub ewentualnych braków ilościowych należy koniecznie sporządzić protokół w obecności dostawcy lub wpisać uwagi podczas odbioru z paczkomatu. Protokół powinien być podpisany przez dostarczyciela przesyłki i może stanowić podstawę do zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu reklamację należy zgłaszać drogą e-mailową na adres: info@yuana.pl lub pisemną na adres firmy. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres: info@yuana.pl. Każdy Klient ma prawo odesłać reklamowany towar na adres firmy podany w par.1. Regulaminu zakupów.
- W ciągu 14 dni od zgłoszenie reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W razie wątpliwości należy skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną: info@yuana.pl
W przypadku zwrotu :
- W ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (poza towarami regulowanymi przez art. 10 ust. 3 podpunkt 5). Prawo do odstąpienia do umowy zawartej na odległość przysługuje w przypadku sprzedaży konsumenckiej a także w przypadku sprzedaży na rzecz prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością.
- Przebieg procedury zwrotu produktu:
- Klient powinien odesłać zakupiony produkt w niezmienionym stanie wraz z całą jego zawartością i dowodem zakupu. Zwracany produkt nie może mieć naruszonych pierścieni lub plomb gwarancyjnych.
- Produkt powinien zostać starannie zapakowany i zabezpieczony, by podczas transportu nie uległ zniszczeniu.
- Przesyłka zwracanego produktu odbywa się na koszt Klienta.
- Klient powinien dołączyć do przesyłki pisemne oświadczenie zawierające informację o chęci zwrotu produktu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość) wraz z opisem niezgodności, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany o decyzji Sklepu dotyczącej zwrotu.
- Jeżeli nie zostaną odnotowane przeciwwskazania, na adres e-mail Klienta zostanie przesłana informacja o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Następnie na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy
- Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wysłanie wiadomości na wskazany adres e-mail. W ciągu 7 dni na wskazany adres zwrotny zostanie odesłany produkt. Sklep pokryje koszt przesyłki.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadkach:
- a) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu
lub ściśle związanych z jego osobą, - b) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot
ulega szybkiemu zepsuciu,
Pouczenie o odstąpieniu od umowy
- Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej ze sklepem w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru niniejszego formularza odstąpienia od umowy, dostępnego tutaj.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prosimy pamiętać, że prawo do odstąpienia do umowy zawartej na odległość przysługuje w przypadku sprzedaży konsumenckiej a także w przypadku sprzedaży na rzecz prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prosimy odesłać lub przekazać nam towar na adres: JR Laboratorium Kosmetyczne
ul. Gen. Józefa Bema 26 / 1, 56-420 Bierutów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. - Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które wynikają z wagi przesyłki oraz ceny usługi transportowej świadczonej np. przez Pocztę Polską.
- Prosimy pamiętać, że prawo zwrotu nie przysługuje Państwu w przypadku zerwania lub naruszenia pierścieni lub plomb gwarancyjnych!
- Uwaga: Niezależnie od decyzji sklepu w sprawie reklamacji czy zwrotu macie Państwo możliwość dochodzenia swoich praw lub roszczeń przed sądem powszechnym lub za pomocą tzw. Alternatywnych metod rozstrzygania sporów (ADR).